Laat je klant aan het woord
Klantentestimonials blijven een effectieve manier om de meerwaarde van jouw diensten of producten aan te tonen. Het vraagt wat inspanning maar als je het juist aanpakt, creëer je met een persoonlijk klantenverhaal authentieke en waardevolle content die een potentiële klant over de streep kan trekken.
Dat kan in de vorm van een interview voor je website, maar een quote is ook altijd leuk meegenomen voor je brochure of social mediakanalen.

Vijf tips voor een authentieke en unieke testimonial
- Integreer het persoonlijke verhaal van je klant: wat was de aanleiding van zijn aankoop of beslissing om gebruik te maken van jouw diensten? Dat leest heel vlot en triggert de interesse van de lezer.
- Iedereen levert een vlotte service aan een goeie prijs. Bevraag daarom de specifieke reden waarom je klant tevreden is over jouw diensten of product, en ga door op dat ene aspect. Zo vermijd je vage getuigenissen die van eender welke klant kunnen komen.
- Breek je tekst met een quote die de essentie van het verhaal vertelt.
- Een vleugje humor is toegestaan.
- Voeg kwalitatief beeldmateriaal toe en maak een foto van de klant tijdens het interview.

Wil je het beheer van jouw klantentestimonials uitbesteden? Oh my word! helpt je graag!